Regulamin Programu Lojalnościowego Malinka Partner:
2. Celem Programu jest nagradzanie klientów za dokonywanie określonych zakupów w sklepach Malinka Market biorących udział w Programie.
3. Uczestnikiem Programu może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
4. Klient dokonujący zakupu jednorazowo za kwotę 30zł brutto otrzymuje jeden punkt, w postaci pieczątki z logo Malinka do Karty Partnera, ostemplowanej pieczęcią sklepu. Wielokrotność kwoty wynikająca z wartości zakupu równa się wielokrotności naliczonych punktów.
5. Punkty naliczane są wyłącznie przy realizacji bieżących transakcji. Punkty nie mogą być naliczane na podstawie przedstawionego w późniejszym okresie rachunku.
6. Wypełnienie Karty Partnera własnoręcznie przez Uczestnika jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przystąpienie do Programu oraz akceptacją warunków zawartych w Regulaminie, a także wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Karcie Partnera w celu prawidłowej obsługi Programu oraz w celach marketingowych własnych usług i statystyk prowadzonych przez Organizatora oraz podmiotów powiązanych , w tym operatora sieci Malinka Market - Regionalnej Grupy Detalicznej z siedzibą w Tarnowie, ul. Jana Kochanowskiego 30 zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 roku (Dz.U.Nr13poz.883).
7. Zgromadzone przez Uczestnika Programu Punkty uprawniają go, do ich wymiany na Bon Towarowy w sklepie Malinka Market, w którym otrzymał Kartę Partnera i zbierał punkty. Aby otrzymać bon towarowy o wartości 10 zł należy zebrać 35 Punktów.
8. Za wydawanie Bonów Towarowych odpowiada sklep Malinka Market w którym Uczestnik zbierał Punkty.
9. Bon może być zrealizowany tylko w sklepie, który go wydał.
10. Bon towarowy może zostać wymieniony na dowolne produkty dostępne w sklepie.
11. Bony nie mogą być wymieniane na gotówkę.
12. Wartość bonu nie jest wliczana do wartości zakupów uprawniających do otrzymania kuponu.
13. Uczestnik może w każdej chwili złożyć rezygnację z uczestnictwa w Programie, poprzez zwrot Karty Partnera do sklepu Malinka Market. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Programie Uczestnik traci możliwość dalszego gromadzenia i wymiany Punktów, a Punkty zgromadzone na Karcie Partnera Uczestnika zostają anulowane.
14. W przypadku znacznego uszkodzenia, zagubienia lub kradzieży Karty Uczestnik traci punkty zebrane na Karcie Partnera i powinien udać się do sklepu Malinka Market, w celu otrzymania nowej Karty , która nie będzie jednak zawierać dotychczas zebranych Punktów.
15. Czas trwania Programu jest nieokreślony, jednak Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian Regulaminu oraz zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym czasie bez podania przyczyny przy jednoczesnym powiadomieniu o tym Uczestników za pośrednictwem ogłoszeń w sklepie Malinka Market z wyprzedzeniem przynajmniej 30 dni.
16. Pracownicy organizatora nie biorą udziału w programie.
17. Organizator ani Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. nie ponoszą odpowiedzialności za błędy w druku materiałów związanych z Programem.
18. Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. w siedzibą w Tarnowie, ul. Kochanowskiego 30, 33-100 Tarnów, nie jest Organizatorem programu Malinka Market w zrozumieniu przepisów prawa.
« powrót